آشنای غریبه...


رویای خاموش

چراغها را خاموش کنید

 می خواهم آسوده سر بر زمین بگذارم

غریبه، اگر می خواهی به خواب من بیایی

 نامم را که صدا می کنی، کمی آرامتر؛

 بگذار تا پسین فردا با خیال خوش تو

میان رویاهای شیرینم دست و پا زنم

 از من نگیر این لحظه های دلخوشی را

نگذار حتی خواب دیدن تو برایم عقده شود ...

 یادت می آید حرفی را که زدی؛

گفتی می روم،

گه گداری شاید به خوابت بیایم

شاید در خواب،

 تو را به آرزوی دیدنم نزدیک کنم

 لااقل همین وعده را برایم بگذار ...

 غریبه، به خاطر خدا در نگاهم صادق باش

 

 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت12:00---4 ارديبهشت 1391
slm webloge khubi dari age khasti mano blink begu ta manam belinkamet

مریم
ساعت13:43---3 ارديبهشت 1391
سلام سارا جونم .آفرین خیلی عالیه من به تو افتخار می کنم . بوووووووووس

زينب
ساعت22:53---1 ارديبهشت 1391
سلام عزيزم

به نظر من صفحه خيلي رومانتيكيه

منتظر مطالب جديد هستم ...


سوزان
ساعت17:07---1 ارديبهشت 1391
سلام .....
خوبی؟؟؟؟
امیدوارم خوش باشی ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 17:1 توسط سارا| |


Power By: LoxBlog.Com